NONONO

Våren 2013 släpptes den första singeln, den suggestiva och refrängstarka "Like the Wind”. Efter två månaders turnerande släpptes uppföljaren – "Pumpin' Blood” som fick The Guardian att benämna NONONO som "nästan perfekt pop”. Låten har sedan dess blivit en enorm hit som sålts i över 700 000 exemplar, blev årets mest spelade låt på P3 2013 och även figurerat i stora reklamfilmer för bland annat Samsung Galaxy S4 och Netflix. 

Under 2013 turnerade de i hela världen och uppträdde bland annat på Music Marathon i New York och inför mångmiljonpublik på talkshowen “Jimmy Kimmel Live!”. I januari 2014 spelade de live på Sveriges största musikgala – P3 Guld och släppte nya singeln "Hungry Eyes”. 

Den 24 mars 2014 släpptes NONONO:s debutalbum ”We Are Only What We Feel” och togs emot med öppna armar av musikkritiker. Albumet fick full pott av Nöjesguiden och 4 av 5 av bland andra UNT, Arbetarbladet och Jan Gradvall på DI.

Sommaren 2014 spelade NONONO på flera svenska festivaler och var ute på en 28 spelningar lång USA-turné där de bland annat uppträdde på den stora Lollapalooza-festivalen i Chicago. Under hösten släppte de sin singel "One Wish” och var ute på en Sverigeturné.

Om NONONO

NONONO består av Stina Wäppling och producenterna Tobias "Astma” Jimson och Michel "Rocwell” Flygare. Duon Astma & Rocwell har jobbat tillsammans i tio års tid och bland annat gjort låtar med artister som Amanda Jenssen, September, Vincent och Andreas Grega. För något år sedan började de samarbeta med sångerskan och låtskrivaren Stina Wäppling och i början av 2012 bestämde sig trion för att satsa på en gemensam karriär och startade NONONO.

Bokning & Press

Bokning & Press

Kontakt

Kontakta oss om du vill ha mer information eller boka NONONO.